9.19.2012

Nivea - hydratační krém


Ahoj
Dlouho jsem se neozvala. Nemám moc času a nějak mě nenapadlo co přidat. Po dnešní koupeli jsem dostala nápad na nějaký článek.
Napíšu o mém prvním a zatím posledním hydratačním krému. Nikdy jsem žádný nepoužívala, ale nechtěla jsem chodit s odlupující kůžičkou na obličeji, tak jsem si jeden vybrala. Je to krém značky Nivea. Jsem s ním spokojená, plní to co slíbí a cenově taky není nějak náročný. Je určen jak na obličej, tak i na ruce a celé tělo.

Když jsem hledala fotku tohoto krému na internetu, našla jsem ho spolu s hydratačním krémem v jiném obalu. Předpokládám že ten bude asi hlavně na tělo.

Máte s tímto krémem zkušenost i vy? Znáte třeba nějaký lepší také za přijatelnou cenu?

2 komentáře:

  1. Nivei bych se bála. :-D Jsem zvyklá na klasický tmavě modrý kelímek s těžkým krémem nejlépe na zimní období, který dokáže pleť dobře ucpat. :-D A dej si prosím pryč to ověřování u komentářů. :-( Je to děsně otravný. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to bude individuální. Mě nesedla ani moc řada na čištění pleti od Nivei. Já mám právě zkušenosti jen s pleťovým krémem od Dermacolu-japonská třešeň a ten byl šílený. A pak s Ryorem ty jsou všechny super. :) Ale určitě chci zkusit i tento, třeba bude lehčí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)