10.01.2012

Naštvaná!


Musím se trochu vypsat a uklidnit se. Jsem strašně naštvaná, vytočí mě totiž každá maličkost.
 Máme mít odevzdaných 5 studií ročníkovýho projektu do konstrukčního cvičení, to by byla pohoda, kdyby jsme jsme měli učitelku která nám vysvětlí jak to máme udělat. To by se ještě nějak dalo, ale to že do jednoho strašně nudnýho předmětu a ještě k tomu s učitelkou, kterou nesnáším, mám mít vytisklých asi 40 papírů(zkrátila jsem to tak na 15 tak snad mě za to nezabije=zmenšila jsem písmo na 8 nebo 7 :D ), ty papíry jsou vzory různých smluv, jenže já už je měla vytisklý hned jak nám to řekla, to ovšem ukazovala úplně jiný smlouvy a já tiskla asi 30 papírů jen tak. Do dalšího předmětu máme úkol, ale drahý učitel nám nevrátil sešit, do kterýho ho máme dělat, takže nevím teda cos tím, protože jako správní technici přece nemůžeme počítat na papír, ale do sešitu. Ještě k tomu to učivo trochu nechápu, a když se přihlásím a řeknu co tam nechápu tak to sjede úplně celý odznova, úplně stejně, nezeptá se co přesně nechápu nebo jestli už to je jasný(a to nepařím mezi ty, kteří mají 3 a hůř), a jede zase svým tempem 100 výpočtů za hodinu. Ano, i takový "maličkosti" mě dokážou naštvat a když se k tomu přidá brácha, kterej chce pomoct s angličtinou(je v 8 třídě), ale neumí přečíst ani slovíčko MY(neví ani co znamená) a neví co znamená slovíčko DAD, tak je to fakt pecka.


Těm, kdo to přečetli, gratuluju, že došli až ke konci :D, teď něco normálního.
Dostala jsem náhledy fotek, který jsem fotila s fotografkou Annou Červínkovou  a na tu hodinu, co jsme fotili se mi jich tam líbí strašně moc. Už se nemůžu doškat až budou upravené.

P.S. Vidíte ten obrázek u tohoto článku? Co na to říkáte? Mě to příjde jako dobrej nápad a navíc to vypadá fakt dobře. ne?

1 komentář:

  1. Děkuju za gratulaci, jsem to přečetla celý. :D A teda jako vůbec se ti nedivím, já už bych byla asi mrtvá vzteky...!
    A ty obrazy jsou perfektní, je to úžasnej nápad!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)