1.17.2013

Můj BLOG soutěží?


Ahoj:)
Přihlásila jsem svůj blog do soutěže a tímto bych vás chtěla poprosit o podporu, stačí pouze ZDE dát LIKE k fotce mého blogu a to je vše:)

Blíží se plesová sezóna a i já se chystám na několik plesů, jdete i na nějaký vy? Máte rádi plesy? Já plesy snad miluju, je to taková událost, kde můžu být pěkně společensky oblečená,učesaná a namalovaná  a pokud se jedná o vesnické plesy, tak ty mám úplně nejraději, hraje zde dobrá hudba, znáte hodně lidí, dobře se bavíte, nic není předražené a nejste celý večer jen o brambůrchách.

Dostalo se ke mě DVD z Miss, kde jsem natočená hlavně já, takže mám kvalitní památku i s mou fotkou na CD.

A mimo to jsem se ještě s jednou modelkou domluvila, že dnes začínáme cvičit znova 30day shred! No netěším se už teď, ale jestli chci fakt zhubnout, tak to jinak nepůjde.

3 komentáře:

  1. A dá se někde kouknout na to video? :)
    Dina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano dá, na fb: https://www.facebook.com/ivush.slozilova?ref=tn_tnmn#!/photo.php?v=4510187471625&set=t.100000103104512&type=3&theater ale envím zda ti to půjde otevřít

      právě čekám až mi ho pošle abych ho mohla nahrát sem:)

      Vymazat
    2. ale jestli myslíš to z miss tak to asi ne:/ nikde na netu nic takovýho není

      Vymazat

Děkuji za komentář:)