2.18.2013

Mary kay - lash love lengthening mashara wimperntusche

Ahoj,
je tady dlouho slibovaná recenze na řasenku (název nahoře.. fakt se mi to nechce znova opisovat :D)



Tuto řasenku jsem dostala jako dárek, tutíž moc nechci pátrat po ceně,ale bude to asi něco kolem 300kč?


Řasenka má moc pěkný obal a kartáček, se kterým se dobře zachází. Slibuje prodloužení řas, což částečně udělá.Spíš mi ale příjde, že řasy pouze nabarví a natočíNení voděodolná,ale vydrží celý den, nedrolí se a řasy zůstávají pořád zvýrazněné. Další výhodou taky je, že řasy neslepuje
  Já ale mám ráda řasenky, které prodlouží,ale taky dodají objem, hustotu a řasy opravdu zvýrazní, což tato řasenka nedokáže. Hodí se tedy spíše pro slečny, které netouží po výrazných řasách.
Mám jid od Vánoc a zatím nevysychá ani nepřestává barvit.
PŘED


PO

Celkově bych ji asi neznámkovala,protože svůl účel prodloužení splnila, ale sama bych si ji nekoupila. Dají se sehnat mnohem levnější řasenky, které jsou mnohokrát lepší než tato.

P.S. omlouvám se za kvalitu fotek,ale tím našim to líp prostě nejde:/ 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)