7.26.2013

Řasenky

Ahoj,
včera jsem nakonec článek nestihla připravit,proto ho píšu dnes.
Ukážu vám 3 řasenky:
Avon Spectra Lash

Na řasenky jsem hodně náročná a ačkoliv jsem od této řasenky moc neočekávala, tak mě moc mile překvapila. Můžete si nastavit jak moc chcete aby řasenka malovala, já jsem používala vždy nejsilnější a jsem moc skopojená. Řasy prodlouží,krásně zvýrazní a dodá jim objem. S kartáčkem se také dobře pracuje, takže za mě určitě doporučuji, protože i když není voděodolná, řasy vám udrží krásné po celý den, aniž by se drolila enbo rozmazávala.

Avon Exra Lasting

Tuto řasenku jsem měla za nižší cenu než normálně a musím říct, že mě nějak neohromila, patří do takového lepšího průměru. Příjde mi, že kartáček není moc hustý a tak ty řasy nenabarví tak jak má. Není voděodolná a nevydrží celý den.

Miss Sporty Studio Lash

Na tuto řasenku nedám dopustit. Kupuji si ji pravidelně a jsem s ní stále spokojená. Stojí asi 80kč a řasy krásně prodlouží, zvýrazní a dodá jim objem. Vydrží dlouho, nežmolkuje se a opravdu máte ty řasy celý den takové, jaké si je namalujete ráno. Jen není voděodolná.


Snad vám taková zkrácená recenze stačí, myslím že je zbytečné dávat fotku jak moc namaluje řasy, protože každá máme řasy jiné.

2 komentáře:

Děkuji za komentář:)