1.27.2015

Balíček Mary kay


Ahoj!
Dlouho jsem se neozvala, tak se omlouvám. V dnešním článku vám ukážu balíček, který jsem vyhrála ještě před vánoci a přišla jsem na to úplně náhodou. Já se totiž občas někam přihlásím a potom na to úplně zapomenu a o pár týdnů později na to nějak náhodou příjdu. Stalo se tak i naposledy. V pátek na přednášce si tak projíždím FB, protože se nudím jako obvykle. A najednou! Uvidím svoji fotku, kouknu na to pořádně a zjistím, že sem vyhrála první cenu na www.nevesta.sk. No měla jsem radost, protože jsem nikdy nic od Mary Kay nevyzkoušela. Tak se pojďte kouknout co mi přišlo a jak jsem s věcmi spokojená.



První vám představím rtěnku, na kterou jsem se moc těšila, ale byla jen zklamaná. Odstín je na mě moc tmavý, moc dlouho nevydrží a trochu se rozmazává.

Balzám na rty jsem ještě nezkoušela, ale ten obal je strašně krásnej, tak aspoň něco :D



Vlevo jsou stíny takové šedivé, měla jsem je jednou a kdybych to hodnotila jako ve škole tak jim dám asi 5. Za to tvářenka je fajn a používám jí každý den, není ani vyloženě růžová, ale spíš do hněda, tak ji používám i jako bronzer.

Tuhle voňavku jsem si zamilovala. Strašně dlouho jsem nemohla najít žádnou voňavku, která by mi voněla, tak jsem za ni ráda. Není moc velká, ale aspoň nezabírá v kabelce moc místa.





Poslední čtyři výrobky, kterých jsem dostala největší množství mě vůbec nenadchly, ale ani neurazily. Maska na obličej je celkem k ničemu, ale tělový peeling, sprchový gel 2v1(i pěna na holení) je fajn jako nouzovka pokud vám dojde pěna na holení. Poslední hydratační krém taky není nic moc.

Celkově mě produkty Mary Kay zklamaly, ale je možné, že někomu jinému by se hodily. Největší radost mi udělala jen ta voňavka.



3 komentáře:

  1. některé věci vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám s Mary Kay převážně špatné zkušenosti. Asi po dvou výrobcích jsem se i osypala. Největší hrůza ale byl zatím make-up. Nikdy víc.

    Jediné co mě zaujalo je tvářenka, ale asi v porovnání s jinýma značkama bych za ni ty peníze nevyhodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no:/ nevím co si o této značce mám myslet :/

      Vymazat

Děkuji za komentář:)