Přehlídka

by - října 06, 2012

Ahoj!
Konečně mám stáhlé fotky z focení pro módní salon, už bzro bych měla mít fotky, které budou na webu. ještě k tomu mě paní návhářka požádala o další spolupráci a chce mě na svoji přehlídku, která bude 16.listopadu. Jsem strašně ráda!

Tento čtvrtek jsem byla na takové menší přehlídce v Brně. Modelek nás bylo jen 7 a každá měla 3 modely, přehlídka byla pro pozvané zákazníky a byla jen v bytě. Mám pouze jednu fotku z toho jak jsem byla namalovaná a předučesaná, konečná verze účesu byla.. hm.. no prostě jsme vypadaly jak čarodějnice, doslova!(fotku jak sjme vypadaly potom přidám později) Ale byla sranda, všichni byli fajn.

Tady jsou ty fotky, první 3 fotky jsou z focení pro módní salon a poslední z přehlídky. Nějak jsem neměla moc čas se fotit takže fotek opravdu málo a navíc nekvalitním foťákem.





You May Also Like

1 komentářů

  1. Jé, Elite, pro ty jsem tak maximálně psala reklamní články ohledně těch čtyř parfému od nich :D Tak to ti celé závidím, já po modelingu vždycky hrozně toužila, ale nějak nebyla odvaha ani sebevědomí :D Jinak ten kurz fakt není důležitý? Já myslela, že tím to celé začíná..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)