Můj fejeton

by - prosince 03, 2012


Ahoj!
V neděli jsem byla fotit a jsem strašně moc zvědavá na fotky:D. Myslím, že budou vypadat moc dobře. Každopádně, než najdu nějaké fotky z páteční přehlídky, nebo budu mít nějaké nové fotky, zveřejním vám sem moji slohovou práci. Je to fejeton na téma Obyvatelé sociálních sítí. ještě než si ho přečtete, jak se vám líbí nová vrchní část blogu? (už delší dobu:D)

Obyvatelé sociálních sítí

Jsou tam všichni, a kdo tam není, jakoby nežil.

       Každý den usedám ke svému notebooku a kromě vyřizování e-mailů a črtání v ARCHI či AUTO CADU se se zvědavostí přihlašuju na můj facebookový profil. Někdy marně čekám, že si na mě někdo vzpomněl a nechal mi zprávu. Většinou jsou to jen nové události, od kterých naivně doufám, že mě upozorní na nový komentář k mé fotce, ale taky nic. Prohlédnu si tedy alespoň nové fotky a statusy mých jakože „friends“ a představím si, jak by to asi vypadalo, kdyby facebook nebyl jen na internetu, ale i v realitě.

       Mladé holky, které se teprve nedávno naučily číst, by chodily ve spodním prádle po ulicích. S rádoby přítelkyněmi by se zdravily asi takhle: „Ahojký, ty jsi ale kunda, muck,muck“. Kolemjdoucí by na to reagovali se zvedlým palcem a rázem by se všichni začali šťouchat. Někteří by známým nechávali na omítce domu vzkazy typu: „Až budeš kočko doma, napiš mi na chodník“ a dostávali by odpovědi jako: „Zrovna papinkáme rajskou, mňam.“ nebo „Jen se skočím vyčůrkat a písnu.“ Mladé maminky by v kočárcích vozily nahé děti, aby si mohli navzájem ukazovat své ratolesti, tak jak si je s milencem stvořili. Nedílnou součástí toho by bylo to, že by každý nosil na čele lísteček se svou adresou a dobou, kdy nikdo není doma, aby zlodějům usnadnil práci.

       Naštěstí se už najdou i tací, kterým to pomalu dochází a na facebooku se chovaní tak, jak v realitě.
 
 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)