Dieta!

by - ledna 13, 2013

Ahoj,
po pondělní návštěvě agentury jsem se dozvěděla, že musím zhubnout alespoň 4cm v bocích, pokud chci jet do zahraničí, kde bych následně mohla hodně uspět. Je to těžké, ale musela jsem se vzdát snad všech jídel, co jsem doteď milovala a rozhodla jsem se, že za zkoušku nic nedám. Spolu s tímto začnu cvičit další cvičení od Jillian Ripped in 30. Cvičila jsem ho zatím jedno asi před týdnem a je to trochu náročnější než 30day shred mi příjde.
 Mimo to jsem našla nějaké fotky z nedělního focení makeupu. Článek o tom jak to probíhalo chystám, až když budu mít výsledné fotky.



You May Also Like

3 komentářů

  1. Doufám, že se ti to povede :). Pokud tě ty 4 cm udělají šťastnější, tak budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc držím palce, říkala jsem si proč jsi ještě nejela do zahraničí :). Kolik máš teď přes boky? Já mám naštěstí 85 takže dobrý :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla jsem do zahraničí,ale nejdřív mi to několikrát nepovolili rodiče, pak když konečně ano tak mi nedali vísa do číny a pak sjem zase právě přibrala a mám 92 :/ snad se mi to podaří stáhnout aspoň na těch 88

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)