Článek + kresby

by - února 15, 2013




Ahoj,
dnes vyšel článek na portálu prozeny.cz (ZDE) 
Většina fotek se mi líbí, co vám? Musím říct, že mě nejvíce oslovila tahle fotka, co mám u článku.

Dnes se chystám na ples, na který se vážně moc těším, tak snad se nic nepokazí. Příští týden máme prázdniny a snad mi konečně výjde focení s jednou super fotografkou, tak soufejte semnou.


 Ještě přidávám 2 fotky výkresů, co jsem dělala ve výtvarce. Maluju teprve rok a půl, takže to není nic extra super, ale jsem se svýma výsledkama spokojená. Bota je ze začátku roku a džbán s miskou jsem dodělávala dnes. Kvalita fotek není dobrá, protože nemám našlapaný mobil, ale něco tam vidět jde.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Všechny ty fotky vpadají nádherně !! :) Taky kreslím. Líbí se mi hlavně ta váza s miskou, máš talent. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)