Motivace :)

by - května 20, 2013

Ahoj:)
Konečně mám trochu oddych od školy. Máme 14ti denní praxi a já si sehnala praxi v jedné architektonické kanceláři a už po prvním dnu jsem nadšená. Všichni tam jsou moc milí a chtějí mi pomoct, poradit. Zítra se budu učit v novém programu a taky půjdu odpoledne nakupovat s kámoškou. Potřebuju už sehnat nějaké sako a taky mám vyhlídlý plavky a malou taštičku jen na mobil, klíče atd.

Minulou středu jsem byla zase v divadle, tentokrát na hře Ženitba a musím říct, že to opravdu stálo za to. Kdo má možnost tak ať se někdy zajde podívat.


Ještě vám sem musím přidat takové dá se říct motto:
 Jsou jen dva dny v roce,kdy nemůžeme vůbec nic udělat.
Jeden se nazývá Včera a druhý Zítra. A proto Dnešek je tím správným dnem konat,milovat a především žít ! 


Ve středu jedu fotit a natočit video do Zlína, už potřetí budu spolupracovat s úžasnou Eliškou Kyselkovou.

A protože jsem po dlouhé době měla čas se kouknout na nějaké filmy, tak bych vám určitě doporučila skvělé drama Pošli to dál . Je ale určitě lepší si nečíst o čem film je, protože jen tak vás překvapí a bude se vám opravdu líbit.

Další můj tip je film Miluj svůj život a také film Tajemství. Už nějakou dobu zkouším, jestli to opravdu funguje a fakt funguje. Poslední dobou, co jsem se o to zajímala více, jsem mnohem šťastnější, spokojenější, daří se mi, nebývám naštvaná ani vynervovaná, což jsem poslední dobou hodně bývala docela hodně.

 Minulý víkend jsme doma malovali a můj dárek k narozeninám pro mamku byla i zárověň moje premiéra v malování na zeď.


 Pěkný den a myslete pozitivně!:)

You May Also Like

1 komentářů

  1. buď v klidu, taky jsem doteď nevěděla, jak se ta písnička jmenuje..:) nejsi zase tak pozadu..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)