5.20.2013

Motivace :)

Ahoj:)
Konečně mám trochu oddych od školy. Máme 14ti denní praxi a já si sehnala praxi v jedné architektonické kanceláři a už po prvním dnu jsem nadšená. Všichni tam jsou moc milí a chtějí mi pomoct, poradit. Zítra se budu učt v novém programu a taky půjdu odpoledne nakupovat s kámoškou. Potřebuju už sehnat nějaké sako a taky mám vyhlídlý plavky a malou taštičku jen na mobil, klíče atd.

Minulou středu jsem byla zase v divadle, tentokrát na hře Ženitba a musím říct, že to opravdu stálo za to. Kdo má možnost tak ať se někdy zajde podívat.


Ještě vám sem musím přidat takové dá se říct motto:
 Jsou jen dva dny v roce,kdy nemůžeme vůbec nic udělat.
Jeden se nazývá Včera a druhý Zítra.A proto Dnešek je tím správným dnem konat,milovat a především žít ! 


Ve středu jedu fotit a natočit video do Zlína, už potřetí budu spolupracovat s úžasnou Eliškou Kyselkovou.

A protože jsem po dlouhé době měla čas se kouknout na nějaké filmy, tak bych vám určitě doporucila skvělé drama Pošli to dál . Je ale určitě lepší si nečíst o čem film je, protože jen tak vás překvapí a bude se vám opravdu líbit.

Další můj tip je film Miluj svůj život a také film Tajemství. Už nějakou dobu zkouším, jestli to opravdu funguje a fakt funguje. Poslední dobou, co jsem se o to zajímala více, jsem mnohem šťastnější, spokojenější, daří se mi, nebývám naštvaná ani vynervovaná, což jsem poslední dobou hodně bývala docela hodně.

 Minulý víkend jsme doma malovali a můj dárek k narozeninám pro mamku byla i zárověň moje premiéra v malování na zeď.


Nakonec vám ještě musím dát poslechnout písničku, kterou jistě všichni znáte, ale protože já jsem ve všem taková opožděná, tak já jsem si ji zamilovala až teď, kdy jsem se dostala k jejímu názvu a neslyším ji jen občas v rádii nebo v televizi.

 Pěkný den a myslete pozitivně!:)

1 komentář:

  1. buď v klidu, taky jsem doteď nevěděla, jak se ta písnička jmenuje..:) nejsi zase tak pozadu..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)