1.19.2014

Sobotní výlet

Ahoj,
jak trávíte víkend?
My jsme si včera udělali s celou rodinou, kromě nejmladšího bráchy, výlet do Maďarska.
Vezli jsme tam jednoho hřebce, a nazpátek jsme si dovezli skoro dvouletého koníka do tréninku.
S Bremen Planem

  Ten nejdůležitější důvod však byl jiný. Jeli jsme navštívit našeho šampiona, se kterým taťka dosáhl ve své kariéře nejvíce úspěchů. Tráví zde svůj dostihový důchod a musím říct, že setkání s ním bylo dojemné, zvláště pro taťku, ale i já jsem měla slzy v očích. Byli jsme rádi, že jsme ho po tolika letech viděli, že je zdravý a v pořádku.




Marketplace(23)

Kromě toho jsem v Maďarsku byla poprvé, a proto jsem se snažila i koukat jak to tam chodí a vypadá. Na první pohled jde vidět, že lidé zde žijí hlavně  zemědělstvím, všude samá rovina, pole, polorozpadlé farmy. Malá města zde vypadají hůře než u nás vesnice, teda alespoň mě to tak připadlo. Bydlet bych tady teda určitě nechtěla.

3 komentáře:

  1. to muselo byt uzasne!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)