Maturitní ples

by - února 09, 2014

Ahoj!
V pátek 24.1.2014 jsem se konečně dočkala mého dlouho očekávaného maturitního plesu. Byl to jeden z nejlepších večerů, co jsem zatím měla a ty dlouhé přípravy a bezesné noci za to stály. Hned bych to všechno vrátila zpět, protože to strašně rychle uteklo a já se ani nestihla věnovat všem kterým jsem chtěla.
Všechno to začalo vybíráním šatů už někdy v září, dlouho jsem si nimi nebyla jistá, ale jsem ráda, že jsem si vybrala právě tyto. Asi v polovině října jsme začali trénovat polonézu a pár týdnů před plesem i scénku.
Jsem moc ráda, že všechny přípravy na ples jsme zvládly bez nějakých větších hádek a na všem jsme se dokázali rozumně domluvit a práci si rozdělit. Díky tomu se ples povedl a myslím, že jsme nižším ročníkům nasadili vysokou laťku.
S čím jsem trochu nespokojená je výběr stužky a šerpy, námi vybraná barva(tyrkysová) se nějak nepovedla a stužky i šerpy máme světle modré se stříbrným nápisem. Text tedy nejde skoro přečíst, ale co už. Šerpu budu mít stejně schovanou někde v krabici a ze stužky se mi ztratil jeden proužek, takže skončila pověšená vedle mých fotek nad postelí.
Můj obávaný proslov nakonec taky dopadl celkem dobře, i když kvůli špatnému ozvučení nebyl skoro slyšet :D. Ani nevíte jak moc jsem byla vynervovaná.
  Nyní vám přináším několik fotek, tak snad se budou líbit.







Brácha se zrovna nějak posouval, jinak je úplně v pořádku :D



You May Also Like

7 komentářů

  1. Super, vždycky vám ty maturitní plesy závidím, u nás nic takového nebylo :) Akorát ty stužky fakt moc tyrkysové nejsou :D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju:)
    no ty stužky mají od tyrkysové hodně daleko :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na náš maturiťák přístí rok, jak se dohodneme na barvě šerp a tak...Tobě to moc slušelo:))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi byla nááádherná! :) Kočko ráda bych tě pozvala na giveaway, která zrovna běží u mě na blogu. :) O co se hraje zjistíš až tam, ale výhra určitě stojí za to! Neznám nikoho, kdo by neměl rád soutěže, zvláště o parádní dárečky. :) Tak šup ke mě na blog a vyhraj! http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj opravdu musím pochválit tvůj blog, je to tu takový malý ráj pro ženy, máš moc povedené a pěkné fotky a k nim opravdu povedené počteníčko, jde vidět že se zajímáš o modu, všude ti to moc sluší, víš jak se oblékat a jsi moc krásná. dokonalost sama

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju moc za krásné komentáře:) opravdu mě to moc těší a vážím si jich!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)