Už jen měsíc?

by - listopadu 14, 2014

Ahoj!
nechápu jak se to stalo, ale už zbývá jen měsíc a je konec semestru. No chápete to? Já ne.
Po dvou zápočtových testech, kdy ani jeden nedopadl podle mých představ (díky mým skvělým nervům) jsem dostala první "Áčko"! Hurá!

Celkem se mi daří nebýt pozadu v kreslení, tak vám tady hodím ty moje rovný čáry od ruky.







 A takový krásný přehled mi vyrobila spolubydlící, aby jsme si mohly odškrtávat, co už máme hotové a co ne:
Kromě toho


A protože chodím 2x týdně cvičit tak jsem si už na začátku semestru pořídila tyhle krásné reeboky (na fotce ale tak krásný nejsou, protože neumím fotit mobilem :D)



A krabici z nich jsem využila po svém, protože na koleji nemám žádný poličky ani šuplíky :D


Tento víkend jsem doma, protože potřebuji dát do kupy můj notebook, snad pak bude všechno šlapat jak má. Chystám se změnit design na blogu, pravděpodobně do nějaké bílé barvy, ale uvidíme.

Lepší než z menzy! :)

Zkusila jsem kaki a kdo ho ještě neměl, ať ho vyzkouší taky, je výborný!


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)