Silvestr a tak něco :)

by - ledna 05, 2015

Ahoj!
Jak jste si užili Silvestra?
Já jsem ho slavila nadvakrát, jednou doma na Moravě a podruhé v Praze.

 Dlouho jsem se neozývala, protože jsem objížděla návštěvy, byla u koní a učila se na zkoušku, kterou jsem dnes dělala a celkem jsem pokazila jednu část, tak jsem se to zkusila ještě vylepšit na ústním a podařilo se. Bohužel to jde jen o dva stupně zlepšit tak mám za C, ale na to, že je to jedna z nejtěžších zkoušek, tak jsem spokojená.
naše silvestrovská hostina/ všechny dobroty,které jsme dovezly z domu/ Já s Kik, mým nejlepším vánočním dárkem a naše ovoce naložený ve vodce 

Teď půjdu ještě kreslit výkresy a pak se učit na další zkoušky, takže článků moc nebude.  Do konce týdne se můžete těšit na článek, ve kterém vám představím pár filmů, které se k zimním večerům budou hodit.

Tak pa


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)