Po zkouškovým!

by - února 05, 2015

Ahoj!
Konečně volno! V úterý jsem zvládla moji poslední zkoušku a tak moc v pohodě a v klidu sem už nebyla pěkně dlouho. Hned v ten den jsem šla poprvé na fitbox a musím se přiznat, že po 5 minutách sem sotva lapala dech, nicméně jsem to zvládla a moc se těším na další hodinu, která bude ale někdy až minimálně za týden, protože ve středu jsem byla v práci, potom slavit začátek prázdnin a dnes jsem dojela domů, odkud se nehnu až do další neděle. Tak moc jsem se těšila na moji postel (ostatně jako vždy), rodinu a na mojeho nejlepší Mistra. Doma jsem sice teď po Vánocích každý víkend, ale vždy jen na otočku, takže si tady nic moc neužiju.
Minulý týden jsem byla na No name s mojí spolubydlící a ještě tři dny po tom jsem nemohla mluvit. Bylo to úplně skvělý! Tuhle skupinu miluju už odmala, mám od nich dokonce podpisy v památníku :D No prostě co vám budu povídat, pokud je máte taky rádi, tak si dokážete představit, že to bylo úplně skvělý.



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)