Konečně ve společnosti

by - února 14, 2017

Ahoj!
     Včera jsem měla poslední zkoušku a konečně mi začíná pár dní bez nervů a stresů ze školy. Opravdu jen pár dní, protože v pondělí začíná další semestr. Od předposlední zkoušky to byly dva týdny, takže takovej pohodovej týden jsem měla už předtím, ale i tak jsem pořád myslela na to, že mě čeká ještě to nejhorší (pro mě), a to dějiny architektury. Poslední týden jsem se učila fakt každou volnou chvíli, o víkendu od ráda do večera a v pondělí už sem se jenom klepala. Naštěstí jsem dostala dobrý otázky, takže i když ještě nevím výsledky, myslím si, že jsem to udělala.

     Hned po zkoušce jsem běžela na jednu společenskou událost a to bylo předávání Inspireli awards 2016. Inspireli je celosvětová sociální síť založená zhruba před třemi lety a nyní byl druhý ročník světové soutěže pro studenty architektury a architekty do 35let. Slouží pro setkávání všech architektů, dodavatelů, designerů a prostě všech, kteří mají něco společného s architekturou a designem. 
     Vyhlášení začínalo kolem 16:00, kdy se setkali někteří partneři soutěže, účastníci a porotci soutěže. U malého rautu jsme mohli navázat kontaky, zhodnotit vítězné návrhy a vyhlásili se vítězové regionálních kol. V 18:00 se zahájil oficiální ceremoniál, při kterém se vyhlásili ti nejlepší z celého světa. 

     Večer to byl vskutku na úrovni. Když si vzpomenu, že ještě před rokem jsem byla na pozici těch čišníků a hostesek, kteří nás tam obsluhovali a teď jsem mohla být na té druhé straně, užívala jsem si to. Kdo by taky ne. Ceremoniál se odehrával v kostele svaté Anny a mezi hosty byl i Karel Schwarzenberg. Po vyhlášení byl další raut a při odchodu jsme dostali ještě takovou milou pozornost v podobě taštičky s nějakými informacemi, bločkem, propiskou, pouzdrem na vizitky a tak.
No kdo může jenom tak říct, že slavil konec zkouškovýho s Karlem Schwarzenbergem? 

To byla taková nádhera :)
     Kromě toho, ještě víkend před mým nonstop učícím víkendem, jsem měla v Praze návštěvu. Přijeli ročiče s mým jedním bráchou a šli sme na galavečer českého turfu, kde jsem za druhého bráchu přebírala cenu. 


     Zima je pro mě nejhorší období v celým roce, ale i na ní se najdou věci, na který se těším. Kromě Vánoc jsou to pro mě hlavně plesy, na který vyrážím moc ráda. Zrovna tento víkend se chystám stihnout hned dva v jeden večer, tak strašně se těším.






Mějte se krásně :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)