Pokojíček

by - srpna 24, 2012

Ahoj!

Mám tady něco z toho, co mě zajímá a čemu bych se chtěla v budoucnosti věnovat. Je to něco z oblasti bydlení. Jak už víte, dělám si pokojíček a tak se chci podělit s tím, jak to pokračuje.

 Podlahu jsem napenetrovala a potřela hydroizolací do kuchyní a koupelen, protože máme doma hodně vlhko a přímo vedle mého pokojíčku vede voda a vypadá to, že je tam asi něco prasklý, protože v té oblasti máme vlhké zdi asi do výšky 1m. Na hydroizolaci už jsou nachystané polystyrenové plotny a pak už konečně dřevotříska, koberec a nábytek! 



Ještě bych se chtěla zmínit, že jsem zkusila štěstí a přihlásila se do soutěže o Coolmodelku léta. Štěstí se na mě usmálo a já byla vybraná do 11 finalistek. Budu ráda když kouknete i na ty ostatní a dáte hlas té, která se vám nejvíce líbí.



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)