Můj čas

by - srpna 18, 2012

Posledních pár dní trávím buď u koní, na brigádě, s přítelem nebo hraním THE SIMS 3 :D Mám notebook na reklamačce a tak místo sims 2 hraju sims 3 na bráchovým počítači.

Tímto bych chtěla pozvat všechny, co hrají sims na můj blog www.tvck-sims-2.blog.cz

Co vy? Jaká je vaše nejoblíbenější hra?
Ještě ujíždím na Need for speed a GTA


Jinak ještě ke cvičení s Jillian: Je to fakt makačka, vynechala jsem jeden den, protože nejdřív se mi nechtělo a pak už bylo pozdě a brácha mě nechtěl pustit. Každopádně jsem den před tím makala asi 2x tolik než co je ve videu a ten den taky.
Dnes budu cvičit naposledy Level 2 a jsem za to opravdu ráda, je to fakt makačka a tak něco dělám pomaleji nebo v té lehčí variantě. Výsledky jsem poznala hned po prvních 10 dnech a po tomhle levelu zatím nic moc.


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)