V plném proudu bez přestávek

by - září 06, 2012


Škola už začala a u mě to už jde jistě znát, viz fotka. Včera večer, když už jsem měla do školy vše uděláno jsem si začala  pomalu rýsovat jeden z XX výkresů co budeme odevzdávat. Nechci vše dohánět na poslední chvíli a taky už k tomu všemu mám takovou větší chuť, chybělo mi přemýšlet nad tím, jak nejlépe vyřešit interiéry, jak klást stropy a složitě vše počítat. Asi jsem blázen, ale beru to jako známku toho, že jsem se rozhodla správně(se směrem kterým chci jít)

Jinak jsem dostala takovou menší prácičku pro jeden módní salon v Brně. Budu z něj mít 7 fotek, které budou na webové stránce salonu, tak jsem zvědavá jak focení dopadne. Brzy bych už měla mít několik fotek z takového narychlo focení s Mojmírem Burešem, které určitě ještě zopakujeme, ale už s lepší přípravou.


V pokojíčku už mám od pondělí koberec, takže už si nepřipadám tak moc jako blázen, že spím v místnosti bez ničeho :D

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)