Konec prázdnin

by - září 02, 2012


Je tady poslední večer prázdnin. Máme celkem blbej rozvrh, vyměnili nám výbornou učitelku z matiky za přiteplenýho učitele, kterýmu smrdí z pusy a neumí vysvětlovat. Z těžkýho odbornýho předmětu budeme mít učitele, kterej chce aby jsme všechno věděli úplně dopodrobna když říkám dopodrobna tak fakt doslova.
Cvičení s Jillian jsem v posledním levlu vynechala na moje narozeniny a pak ještě poslední den, ale chci cvičit dál a ty levly střídat.

Jak se vy těšíte do školy?

Jinak vám přidávám fotku, kde už dnes po 3 spím v mém novém pokojíčku! Sice ještě nemám koberec, ale pro to soukromí mi stačí nootebook a 2 nafukovací madračky na zemi:D.
Dnes jsem se na nějaké koberce byla dívat a už mám asi vybráno, postel se mi bude taky dělat brzo, takže už jen kousíček  a pokojík bude plně obyvatelný.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)