Veršatyl

by - června 08, 2013

Ahoj!
Minulou sobotu jsem byla fotí v Praze první kousky oblečení do nové módní značky, které jsem se stala také tváří.
Je to značka Veršatyl a o tom proč vznikla a jaké kousky v ní můžete najít se můžete dozvědět v tomto videu.

Fotili jsme jen v ateliéru, protože počasí, jak jistě víte, nebylo moc super.
Kouknout se můžete i na webové stránky nebo je podpořit na Facebooku 

 Před sebou mám ještě poslední učící týden a poté jedeme na sportovní kurz, kam se moc těším. Snad bude už konečně pěkně.

Včera jsme byli s partou na Laser game, pokud budete chtít, můžete nás podpořit svým Like
(kliknutím na fotku se dostanete na FB). Fotka která získá za daný měsíc nejvíce, získává hru zdarma.

Byl na tom také někdo z vás?
Já byla 2 x 15 minut a musím říct, že je to mnohem zábavnější a hlavně účinnější než jakékoliv cvičení, protože se při tom fakt zapotíte. Za mě určitě doporučuju :)
 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)