Day 35.-39.

by - srpna 26, 2013

Ahoj!
Omlouvám se, že teď nepřidávám články každej den, ale plánovala jsem oslavu a tak jsem nestíhala. Ve čtvrtek jsem si dala 40ti minulovej walking, v pátek jsem měla pauzu,protože jsem celý den chystala na sobotní oslavu. V sobotu ráno jsem si šla ráno zaběhat (30 min) a v neděli opět pauza. Dnes jsem dala tuhle krátkou sestavu.
Hi!
I´m sorry, I planned my celebration and I didn´t have time for add some article. I was walking for 40 minutes in thursday, I had a pause in friday and sunday, but I was running(30 min) in saturday. And this is my exercise plan for today:

V příštím článku vám ukážu nějaké fotky z oslavy a brzo přidám slíbený článek o koních.
I show some photos from my birthday celebration and I add promised article about horses. 


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)