SOČ - Plzeň

by - června 22, 2014

Ahoj:)
Tento článek bude věnovaný mému třídennímu pobytu v Plzni, kde jsem se zúčastnila celostátního kola Středoškolské odborné činnosti. Docela jsem se těšila, v Plzni jsem nikdy nebyla a taky je super seznámit se s lidma z celé republiky.

V 10hod. jsme nasedli do autobusu, který jel už z Ostravy, stavili jsme se ještě do Prostějova a pak už kompletně vyrazili do Plzně. Měli jsme ale docela smůlu, protože asi 100km před Plzní se nám začalo dýmit z autobusu. Uvnitř jsme to pocítili taky a řidič nás ujistil, že za chvíli zastavíme, že jen doleje vodu a můžeme jet dál. No jenže to dolívání vody se trošku protáhlo a my za benzínce strávili asi hodinu. Když jsme konečně vyrazili dál, po cestě na nás všichni začali troubit a ukazovat nám, že nám začíná hořet autobus. No moc do smíchu nám nebylo, když se rozhodli, že to prostě nějak musíme dojet. Na ubytování jsme dorazili o 2 hodiny později, takže jsme nestihli zahájení a šli rovnou na večeři. Jídlo bylo vždy dobré, měli jsme na výběr ze 2 jídel a navíc jsme dostali ještě nějaké ovoce.
Nejhorší bylo asi ubytování, na patře společné záchody, které byly jen 3 a 4 sprchy bez nějakých závěsů. No ale přežili jsme to.
Kvůli tomu, že náš autobus byl až do neděle do odpoledne nepojízdný, jsme se museli vetřít do autobusu k někomu jinému, když jsme se zrovna nedopravovali MHD, nebo jsme museli všechny svoje těžký tašky a postery táhnout pěšky a v MHD, protože nikdo z řidičů nebyl ochotný tu desetiminutovou cestu jet dvakrát.
V pátek večer jsme se skupinkou vyrazili sednout do nějaké hospůdky, ale ještě před půlnocí jsme leželi v posteli, abychom byli dostatečně vyspaní na sobotní obhajoby.
Plzeňské chodníky

Obhajoby byly to nejhorší co mohlo být, šla jsem až před poslední, takže jsem viděla všechny ostatní práce a to mě tak vynervovalo, že jsem svoji obhajobu úplně pokazila a tím, jak jsem se později dozvěděla, totálně potopila můj jinak podařený projekt. No co už, projev na veřejnosti není mojí silnou stránku, takže na tom musím zapracovat, abych na dalších soutěžích dopadla lépe. Skončila jsem totiž až třináctá z šestnácti, takže jsem hodně zklamaná.


Odpoledne jsme chvíli prezentovali svoje projekty na chodbách, aby si je mohli prohlédnout i další soutěžící. Po večeři jsme vyrazili na společenský večer do Techmánie, kde jsme měli raut, což bylo to nejlepší za celou soutěž asi :D. Všichni jsme se přejedli až jsme skoro praskli, nečekaně :D Potom jsme ještě vyrazili do centra, nejdřív sednou do hospůdky a potom do nějakého nočního klubu. Kolem třetí jsme se vrátili a ráno se nám vstávalo docela blbě.

Následovaly exkurze. Já jsem jela do Zoo, která byla naprosto úžasná. V tak nádherné zoo jsme ještě nebyla. Odpoledne už bylo jen vyhlášení a pak jsme vyrazili už novým autobusem domů, všichni jsme dospávali a těšili se, až budeme doma.




Jsem moc ráda za to, že jsem se dostala tak daleko, přineslo mi to spoustu zkušeností, podívala jsem se tam, kde bych se pravděpodobně nikdy nepodívala a celkově to bylo prostě super. Kdybych nebyla už po maturitě, ale ve třeťáků, tak se přihlásím určitě znova.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)