Už jen 8 dní!

by - června 30, 2014


Ahoj:)
Chtěla bych vám oznámit, že už za týden odlítám do Livepoolu a tak se můžete těšit na příspěvky o tom, jaké to tam je, co mě zaujme (jaký nový hadry si nakoupím :D) atd. Jedu tam na dva měsíce a právě přes ty dva měsíce bych tam chtěla najít nějakou práci a vydělat si na nový notebook a na vysokou. Držte mi pěsti ať vše klapne jak má. Největší obavu mám zatím z letu, protože jsem nikdy neletěla a ani jsem na žádném letišti nebyla, tak jsem zvědavá jak to zvládnu, protože poletím sama :D
Hned další obavu mám z toho, jak se tam zvládnu domluvit a sehnat práci. No každopádně vás budu o všem informovat :)

Jinak jsme už oficiálně přijadá do Prahy a mám z toho velkou radost, jupí! :D


You May Also Like

3 komentářů

  1. Z letu nemusíš mít vůbec strach, je to brnkačka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tak to budeš mít krásný prázdniny! :) Užij si to a moc se těším na články :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)