Konec nudy ve škole a na koleji aneb naše bláznoviny

by - prosince 12, 2014


Ahoj,
dnes vánoční článek vystřídám za normální článek. Musím se pochválit, že jsem poslední zápočtový test z matiky zvládla na plnej počet bodů, z čehož mám velkou radost. To, co jsem vám ale chtěla ukázat, je něco, čím jsme si zpestřili cvičení z kreslení. Mám tak bláznivou spolusedící a napadlo nás, nakreslit sluníčko poslepu a pak to poslat po celé třídě. Tak náš papír krásně koloval a i když někteří smysl moc nepochopili a mysleli si, že nám jde o to, kdo bude mít sluníčko nejpovedenější, tak jsme se celkem zasmáli. Najde někdo moje sluníčko? :)

Po škole jsme se spolubydlící dorazily na kolej a všimly jsme si barevných svítících náramků, co jsou naskládány na schodišti. Na každém schodu byl jeden náramek, bohužel to tvořitelům této stezky nevyšlo až nahoru a tahle cestička skončila v jednom mezipatře. Jenže co nás dvě ve 3 v noci nenapadlo, no posbírali jsme je a udělali z toho něco lepšího přímo ke vchodu :D


Teď už se ale pomalu chystáme do víru velkoměsta na nějakou párty, tak se mějte krásně :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)