Relax

by - prosince 19, 2014

Ahoj!!
Po delší době se ozývám, konečně ze mě opadl všechen stres a já aspoň pár dní můžu být bez nervů ze školy. Poslední týden byl fakt hroznej a jsem strašně ráda, že jsem napoprvé zvládla zápočťák z geologie, kterýho jsem se nejvíc bála.


Po tom celým hrozným týdnu jsme dnes s mojí spolubydlící dorazily na pokoj, zhasly, zapálily svíčky a jen tak sme ležely a relaxovaly. Ani nedokážu popsat jak skvělý bylo přestat myslet na to, co ještě musím stihnout. Už se strašně těším domů na rodiče a na mojeho milovanýho Mistra. Jdu ale ještě do práce, tak snad to všechno rychle uteče. Asi kolem osmé večer jsme vyrazily projít se po centru a teď vám píšu tento článek. Konečně po dlouhé době bez stresu.

Je na tom někdo podobně?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)