Nová fotka?

by - května 18, 2015

Ahoj!
Nedávno jsem byla fotit s jedním moc fajn fotografem Milanem. Byl to spíše takový fototest a vznikla z toho i tahle usměvavá fotka, z níž mám velkou radost, protože z ostatních focení usměvavé fotky vůbec nemám.

Kromě toho teď nějak nestíhám se školou a všechen můj čas věnuji jen jí, tak se moc omlouvám, že teď nejsou žádné články.
Hned po zkouškách si chci dát pár dní volno a pak mám v plánu jet zase do Liverpoolu na co nejdelší dobu, což znamená asi do poloviny června. Snad to všechno klapne.

A taky mi z té školy asi poslední dobou trochu "hrabe". Já, exta nefanoušek sledování sportů, jsem si místo učení zapla hokej. V životě sem se na hokej nedívala a teď tohle? Proboha co to ta škola se mnou dělá?
Každopádně je škoda, že jsme to nedotáhli alespoň na ten bronz, ale tento rok byli lepší prostě jiní, a Kanada si to fakt zasloužila. Co mě však hodně dostalo, bylo chování Rusů po finále. Myslím, že se zachovali jak malé děti a ukázali, že nedokáži snést porážku. Co si o tom myslíte vy?
//


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)