Majáles

by - května 05, 2015





Ahoj!
Po trochu delší době se opět hlásím. Nestíhám školu a do toho práci, takže se omlouvám. V pátek(1.5.) jsem byla ale na majálese, který jsem si maximálně užila a jsem moc ráda, že nepršelo celou dobu, ale jen chvíli. Trochu mě mrzí, že jsem kvůli práci nepřijela ještě dříve, protože tam bylo strašně moc kapel a zpěváků, který pasují do mého hudebního stylu. Pár se jich i překrývalo, ale od každého jsem stihla aspoň písničku, když už se nic víc nedalo.

Kik <3 (super mobilová kvalitka :D)

Na čem jsem tedy byla? Poslechly jsme si Xindla X, Mandrage, Michala Hrůzu, Kousek Tomáše Klusa, No Name, poslední písničku Horkýže Slíže a na závěr Chinaski. Všichni byli úplně skvělí a moc se těším na příští rok, doufám, že sestava kapel bude podobná, klidně i stejná, protože tento rok to bylo prostě TOP. Co se týká organizace tak si myslím, že všichni si zaslouží pochvalu, i za uspořádání všech zón a podobně. Teda až na to, že stánky s jídlem mohly být na více místech.

Kromě toho jsem tam potkala skvělou Nikol a mám s ní fotku :)
S mojí oblíbenou youtuberkou Nikol
No a teď k ostatním věcem. Náš cvičební plán pěkně dodržujeme a v posilovně jsme průměrně 5x týdně. Nějaké výsledky jsou taky vidět, ale ještě jsme se nepřeměřovaly, takže přesná čísla nevíme.
Užívám si miláčka :)
Každopádně teď jsem doma a stresy ze školy a radost, že jsem po měsíci doma, doháním Nutelou :D

Mějte se krásně

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)