Trip do Itálie 3

by - září 04, 2015


Ahoj!
Dnes vás provedu až na vrchol Monte Baldo, právě tam jsme měli hned další den namířeno. Vyjeli jsme už kolem 8 ráno a bohužel nenašli úplně tu správnou cestu ke správnému vrcholu a k lanovce, která tam vede, ale myslím, že hora jak hora, nebo ne?

 Nikdy jsem žádnou horu nevyšlapávala, takže tohle bylo takový moje malý poprvé. Ušli jsme převýšení 650m a bylo to jako dvou hodinovej výpadovej workout, doslova. Cesta rozhodně nebyla jednoduchá, ale nakonec jsme to zvládli a došli jsme až nahoru, kde se nám naskytl pěkný pohled na začínající Alpy, ale taky na téměř celé jezero Garda.
Tam nahoru jsme šlapali/pohled už skoro z cíle
Výhled na jezero/naše dovolenková parta
Po tom, co jsme se pokochali, dali si něco k jídlu a slezli to dolů, jsme zamířili do Gardalandu do  mořského světa, kam jsem strašně chtěla jít. Byla jsem však trochu zklamaná, vzhledem k ceně (15 Euro) jsem toho čekala více, projité jsme to měli tak za 20minut. Taky na plánku to vypadalo větší. Ale i tak to bylo fajn, více by se asi vyřádili děti, protože tak všude byly nějaké jakby úkoly a tak.
Unavení jsme jeli zpět do kempu a já jsem poprvé řídila auto s automatem, čehož jsem se trochu bála, že to bude nuda, ale řídila jsem potom až než jsme vlastně odletěli, a už bych neměnila, je to fakt pohoda, řídit ve městě a nemuset pořád řadit na každé křižovatce.

A o posledním dnu zase příště:)
TRIP DO ITÁLIE 1
TRIP DO ITÁLIE 2

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)