Trip do Itálie-poslední den

by - září 26, 2015

Ahoj!
Mám tady poslední pokračování naší dovolené v Itálii.
Poslední den jsme si pobalili věci v kempu, odhlásili se a šli se ještě trochu doopálit a relaxovat k jezeru. Poslední odpoledne jsme se rozhodli vyrazit do Verony. Za mě je to opravdu krásné město, i když jsem neviděla žádný balkon ani stěnu, která tam pravděpodobně turisty nejvíce láká, jakožto město Rome a Julie. Mám moc ráda města, která se dají projít během pár hodin. V tom vedru jsme tam odpoledne zvládli strávit jen 2 hodiny. Každopádně mě Verona zaujala a moc se mi v ní líbilo, rozhodně stokrát více, než v Miláně, i když je pravda, že se ty dvě města dají těžko srovnávat.


K večeru jsme vyrazili hledat nějakou pláž, na které by se dalo spát pod širým nebem. Po dlouhém hledání jsme ji konečně našli. V takovém zálivu, kde jsme měli nádherný výhled na další břeh, ze kterého k nám večer přicházela živá hudba a ráno se nám naskytl krásný pohled na východ slunce. Brzy ráno jsme vyrazili zpět do Milána, kde nás kluci vysadili a my se vydaly zpět do Liverpoolu.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)