Chystání na přehlídku

by - listopadu 16, 2012


Ahoj!
Právě jsem přijela ze školy, kde jsem si byla napsat velkou písemku, a chystám se na přehlídku ve Velkých Pavlovicích. Jsem moc zvědává, co tak budou za modely, přehlídka se půjde 2x a domů přijedu až kolem půlnoci, ale i tak se těším.

Té fotky nahoře se moc nelekejte, sice se tam usmívám (čož  mi prý na fotkách nesluší) ale mě příjdou divný fotky, kde bych se měla tvářit jak mrtvá :D

Moc velkou radost mi včera udělal e-mail od tajemníka města Přerova. Psal jak mi na miss fandil a jak se bavil se spoustou jiných lidí, kteří mě favorizovali také. Takový e-mail dokáže opravdu moc potěšit a je to pro mě moc velká motivace.
Příští víkend pojedu oba dny fotit do Zlína pro jeden školní časopis a ten další týden ve čtvrtek mám přehlídku v Brně a v neděli jedu fotit do Brna. Moc se na všechny akce těším a jsem moc zvědavá na fotky. Mimo to jsem včera našla fotky z přehlídky Alesbary (pro kterou půjdu přehlídku i v ten čtvrtek) Dám vám sem alespoň 2, i když z nich nejsem moc nadšená, příště se budu víc snažit.


You May Also Like

1 komentářů

  1. Páni, ty jsi akční! A naopak, ta fotka nahoře je... okouzlující. .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)