Jak to dopadlo?

by - listopadu 12, 2012



Ahoj!
V sobotu jsem se zúčastnila několikrát zmíněné soutěže Miss Model 2012, štěstí mi bohužel nepřálo a neumístila jsem se. Já sama, jsem ale celkem spokojená, protože na to, jakou jsem měla trému a bála se, že něco pokazím, se mi to povedlo. Při prezentaci citátu a krátkého představení se, jsem se nezadrhla a ani nezapomněla text, čehož jsem se hodně bála. Nezakopla jsem a celkově se mi nic špatného naštěstí nestalo. Po vyhlášení mě oslovila jedla slečna a paní. Obě mi prý moc fandily a byla jsem jim sympatická. Moc mě to potěšilo. Jako dárek jsme každý dostaly boty, ve kterých jsme předváděly jednu disciplínu.

Holky byly fajn, sice to bylo tak pomyslně rozdělené na 2 poloviny(kuřačky a nekuřačky neboli ty povýšený a nepovýšený). Já naštěstí patřila mezi ty druhé. Holky byly strašně fajn, navzájem jsme si radily a dodávaly odvahu, kritizovaly jsme se, aby jsme "naostro" podaly co nejlepší výkon.

Další rok, bych se chtěla zúčastnit minimálně jedné nějaké miss. Je to zajímavá zkušenost a tak by byla škoda to alespoň nezkusit.

Přidávám pár fotek ze zákulisí, ale taky z celého večera. Jak se dostanu k dalším, také je přidám.









You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)