Příprava na miss

by - listopadu 05, 2012

Ahoj!
Moc nepřidávám, protože mám poměrně pilno. Snažím se co nejlépe připravovat na Miss model 2012. Šaty, co vidíte na obrázku, budu mít při hlavní disciplíně. Měly jsme si sami sehnat nějaký model + hudbu a choreografii. Hudbu i model mám, ale s tou choreografiií si nejsem tak jistá. Každopádně jsou od Josefa Konečného a jsou moc pěkné, vepředu i vzadu mají krajku(na obrázku nejde vidět), takže působí něžně, jemně, nevinně, ale i sexy. Mají trochu delší vlečku, tak se trochu bojím abych se do ní nezaplantala na tom mole:D
Nejvíc mě štve, že jsem strašně bílá, takže nejen při této disciplíne, ale i při jiných, budu vypadat vždy jak bílá stěna mezi ostatníma :D

Na votovohoz.cz jsem si koupila úžasný černý třpytivý lodičky(13cm), přišly mi v pátek a tento týden(snad zítra) příjdou ještě jedny, budou béžové se zlatým, také 13cm a budu je mít k těmto šatům. V příštím příspěvku vám je ukážu oboje.

Jinak bych vám chtěla říct o bezvadné stránce na cvičení!
 Našla jsem ji náhodou. Tuto stránku vede mladá slečna(paní) a je češka, má tam různé druhy cvičení, ale i různých rad atd. U každého cvičení má i video s vysvětlenýma cvikama a pak samotný video. Cvičení s touto slečnou mě baví mnohem víc, než s Jillian, protože zde aspoň vidím, že co mámě dělat my, dělá i ona celou dobu a je tam vidět, že taky nemůže. je to mnohem více motivůjící, když vidíte, že jí to dává taky zabrat a ke konci je skoro mrtvá. Má variantu jak pro začátečníky tak i pro pokročilé. Cvičila jsem podlé ní sice jen 3x, ale mám k tomu mnohem větší chuť, než u Jillian.

 
Snad jsem vás tím textem neunudila k smrti. ještě mě napadlo, že vám ukážu hudbu, co budu mít při disciplíně s originálním modelem, tak tady je.( promenáda bude jen něco přes 1 minutu, takže použiju pouze  začátek písničky/ asi do 1:20, protože kousek začátku umažu..ještě uvidím)
Taylor Swift mám moc ráda, co vy?
 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Zatím cvičím jen s Jill, ale nikdy není dost dalších jiných variant :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty má na fotce moje známá. :-) Jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)