První týden pryč

by - července 15, 2014


Ahoj !
Dneska je to přesně týden, co jsem tady a vůbec mi to nepřipadá, přijde mi to jako měsic.
Do restaurace jsem nakonec musela ještě v sobotu, protože si šéf nebyl jistej, jestli mě vezme nebo ne, když jim moc nerozumím, nakonec mě však vzal, takže mám obrovskou radost!(jupí :D) Budu v ní ale jen o víkendech, jako většina lidí. Je tam bezva kolektiv, nádherný prostředí a na konci nám vždycky šéf udělá nějaký jídlo, takže už se tam těším. Přes týden budu chodit balit suši, prej je tam obrovská kosa a většině lidí to leze na nervy, ale ty dva měsíce to vydržet půjde.
V neděli jsme byli v Primarku a utratila jsem tam skoro celou výplatu z restaurace :D Příště už ale tolik neutratím, protože všechno co jsem si chtěla koupit jsem koupila teď :D

A prý ním jezdí chlap :D

V nejbližších dnech se chystáme do nějaké restaurace, kde se jen zaplatí určitá částka a můžete jíst co chcete, takže se těším až jim tam sním všechno ovoce, zeleninu, čokoládu a maso :D




A jak si užíváte prázdniny vy?

You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za komentář:)