Jak jsem se zamilovala

by - srpna 04, 2014


Ahoj!
V první řadě se moc omlouvám, že píšu až teď. Nemám přístup na notebook a českou klávesnici a přímo z mobilu mi jdou psát články jen bez háčků a čárek. Ale! Už jsem to vymyslela tak, že si článek vždy předepíšu do e-mailu a pak jen zkopíruji.

Tahle fotka pochází z takového cvičeného focení s jedním fotografem tady v Liverpoolu. Další fotky budou brzy a pravděpodobně už tento nebo příští týden půjdeme fotit znova.

A oficiálně oznamuji, že vím jak bude vypadat můj svatební dort, protože jsem se v sobotu zamilovala! Díky mé úžasné kolegyni z restaurace jsem ochutnala tento čokoládový dort a byl to ten nejlepší čokoládový dort na světě!



Mějte se krásně a užívejte si posledních pár týdnů prázdnin :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)