Mám více štěstí než rozumu

by - září 09, 2014

Z katedraly
Ahoj:)
Musím se s vámi podělit o takovou příhodu co se mi stala. Moji spolubydlící odjeli na pár dní pryč a já zůstala sama doma. Jednou, jak jsem si šla vyprovodit kamarádku Jarušku, tak jsem si zabouchla klíče v bytě. Hned jsem si to uvědomila a hlavou mi lítaly myšlenky "Co teď??". V bytě dvě kočky, jak a v čem se dostanu do práce, kde budu spát než se vrátí.
 Byt je v prvním patře a jde se do něj přes dvůr,zaklepaly jsme tedy na sousedku dole, která nás pustila ven. Naštěstí jsem nechala pootevřená okna, takže nějaká šance, se dostat dovnitř, tu byla. Ještě jsme ale potřebovali sehnat žebřík. Bůh mě asi musí milovat, protože před jedním domkem byl jeden dlouhej žebřík přivázanej a pán byl doma. Dokonce byl tak hodný, že ten žebřík donesl až k mému bytu a já se mohla oknem dostat dovnitř. Nechápu, jak jsem si to zasloužila, že jsme vyšli dostatečně brzo, takže kamarádka stihla přijít do práce včas, nechala jsem otevřená okna, sousedka byla doma, našli jsme žebřík a jeho majitel byl dokonce doma. Nedovedu si představit, jak by to jinak dopadlo.
Proto všem radím, vždy než zabouchnete dveře, zkontrolujte, jestli máte klíče v ruce!

Z africkeho domku v muzeu




Před několika dny jsem dostala to nejkrásnější přáni ze všech, co jsem kdy dostala. Musím si ho někam doma vytavit.


Ještě větší radost mi však udělal můj oblíbený Fudge cake! Dostala jsem ho od mojí úžasné kamarádky Jarušky, kterou jsem poznala tady v Liverpoolu, a jejího přítele. O tuhle radost jsem se s vámi musela podělit. Přidávám ještě nějaké fotky :)



Mě už se to tady krátí, už jen pár dní a poletím domů. Na jednu stranu se strašně moc těším, ale na druhou stranu i tady je dobře a bude mi to tady chybět. Věřím, že se sem ještě vrátím, i kdyby jen na pár dní za Jaruš:)



<3

Mějte se krásně!:)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)