Co je nového?

by - října 28, 2014



Ahoj!
Tento prodloužený víkend jsem strávila doma a určitě to všichni ti, co jsou na kolejích či na intru znáte, přijedete večer domů a obhlídnete celou kuchyň, co byste tak snědli. No a já vám teď prostě musím ukázat, co jsem našla já. Oplatky s příchutí slivovice. No chápete to? Jak tohle mohlo někoho proboha napadnout.
Pokud by vás zajímalo, jestli jsem je ochutnala tak, ne bohužel jsem nesebrala odvahu. Popravdě si ani nejsem jistá, jestli bych je někdy chtěla zkusit ochutnat, takže jestli je tady někdo, kdo má dost odvahy, ať se klidně přihlásí :D .



Jinak jsem celý víkend prožila celkem poklidně, celou neděli jsem pekla převalované koláčky. Poprvé a naposledy. Opravdu nechápu, jak to někoho může bavit, teda jestli někdo takovej vůbec je. Neustálý převalování, čekání až to nakyne, pak upeče. Fotku bohužel nemám, než se mi chtělo je vyfotit tak se všechny snědly na taťkové oslavě. Jen jednu mouchu tento víkend měl, a to je, že jsem nestihla nic udělat do školy a pak vlastně ještě další moucha, spíš masařka, a to že si musím dát do pořádku celej noťas, protože už mi na něm nejede ani sims a na dělání projektů do školy, to si můžu nechat jen zdát.

Dnešek jsem si zpestřila hledáním mého telefonu. Když jsem cválala na mojem miláčkovi, zapomněla jsem si zapnout kapsu u bundy a následně jsem zjistila, že mobil je fuč. Ještě ke všemu jsem měla vyplé zvonění, protože nemám ráda, když mi zvoní mobil :D. Měla jsem štěstí, netrvalo tomu dlouho a našla jsem ho.

Tuto sobotu půjdu poprvé do práce, tak jsem zvědavá jaký to tam bude.

Mějte se krásně  :)


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)