Studentský život z druhé strany

by - října 05, 2014

Ahoj:)
Mám za sebou druhý týden a pomalu se na nás sypou různý úkoly a různý práce, který máme udělat. Když jsem viděla vzorové testy z matiky, dostala jsem trochu strach, ale život přece není jen o učení.
Občas si tedy zajdeme na nějakou tu párty, ze které vám teď ukážu pár fotek. Na jedné je dokonce moje skvělá spoubydlící :).




Tento víkend jsem zůstala v Praze a kreslila něco do školy, dnes(v neděli) jsem se s kamarádem zašla kouknout na Den architektury, konkrétně do Tančícího domu. Kromě opravdu zvláštních obrazů jsme mohli vidět i krásný výhled na Prahu. V úterý se chystáme s celou partou kamarádů na Back to school, budete tam taky? Já už se strašně těsím na Chinasky, které také jako jediné stihnu, protože mám školu do 8 :/




You May Also Like

2 komentářů

  1. Nádhera :) Úplně tě chápu, ale naštěstí nemám do osmi, ale jen do 4.. Jinak bych tu školu opravdu nezvládala. V tomhle před tebou smekám :)
    Jinak máš strašně pěkný úsměv :) a jsem ráda, že nacházím čím dál tím víc lidí co rádi chodí na výstavy.. hrozně mě totiž mrzí, že se lidi zabývají spíš elektronickou podobou co se týče plně všeho..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář :) chodila bych na takový kulturní akce strašně ráda častěji, ale všechno je tak příšerně drahý a to si myslím odradí nejvíce lidí :/

      Vymazat

Děkuji za komentář:)