Fotky z posledních dvou focení

by - dubna 20, 2015

Ahoj:)
Dnes vám ukážu dvě fotky z posledních dvou focení. První fotka je ještě z focení s Ivy Liszkay, kde jsme se byly projít kolem Pražského Hradu a přitom něco nafotily. (První fotka ZDE, druhá ZDE) Další fotka je z předminulé neděle, kdy jsme byla fotit v Prostějově. Byl to takový projekt pro rozšíření portfolia všech zúčastněných.


Jinak tento víkend jsem byla vždy dopoledne v práci a zvlášť v neděli se mi fakt dařilo. V práci jsem dostala uniformu s děravou kapsou a podařilo se mi vytratit klíček od skříňky, odpoledne jsem byla u nás na koleji prát a omylem jsem hodila klíček od dveří do místnosti do pračky. Naštěstí jsem si toho všimla včas, než jsem zabouchla dveře a kdy se pračka ještě nestihla roztočit tak, aby klíček někde zapadl. Ještě ke všemu s tou neustálou změnou počasí na mě něco leze, tak snad se z toho dostanu dřív, než to začne pořádně působit, protože na nemoci teď vážně nemám čas.

 Mějte se krásně a přeji pěkný start do nového týdne! :)

//


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)