RocketDock lišta

by - dubna 04, 2015

Ahoj!
Díky mojemu kamarádovi jsem objevila úplně skvělou věc, která mi usnadňuje používání mojeho milovanýho notebooku. Nesnáším ikony a moje pracovní plocha vypadá takhle:



Ano vidíte správně, vůbec žádné ikony na ploše. Prostě nesnesu pocit, když mi ikony narušují pocit z fotky co mám na ploše nastavenou. Už když jsem byla mladší jsem všechny ikony z plochy dávala různě na bok obrazovky, aby nekazily hlavní motiv fotky. No a hned co jsem přišla na to, že se ikony dají skrýt, jsem to využila a jsem maximálně spokojená. Občas mě ale přece jen zdržuje vyhledávání a spouštění některých programů a právě proto mě naprosto nadchla jedna věc, kterou ale určitě už několik lidí zná.

 Není to žádná novinka, ale je to prostě vysouvací lišta RocketDock, kterou si zdarma můžete stáhnout ZDE



Úplně jednoduše si do ní přetáhnete složky nebo programy, které používáte nejčastěji, nebo je prostě chcete mít po ruce. Můžete si ji nastavit na jakou stranu chcete, stejně tak velikost ikon, průhlednost, zda bude vidět pořád nebo se bude schovávat, no zkrátka úplně cokoliv, podle vašich představ




Snad nejsem jediná, pro kterou to byl objev roku :D a někomu se to bude taky hodit.
Krásný velikonoční víkend :)
//

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)