Prázdniny začínají!

by - června 04, 2015



Ahoj!
Oficiálně jsem dokončila první ročník na VŠ a teď si můžu užívat několik dní volna, než zase odletím pryč. V sobotu jsem byla se spolubydlící v Drážďanech a tak vám sem přidám pár fotek z hodinové procházky městem, zbytek jsme strávily jak jinak než v Primarku..teda já sem tam byla tak hodinu a zbytek jsem čekala před obchodem a počítala matiku, ale Kik se tam "trošku" zdržela" :D
Ten kousek města co jsme prošly se mi moc líbil. Nejvíce asi to, že mají všude zeleň, ne jen jeden strom a konec, prostě pořád nějaké keře, stromy, travnaté úseky, fontány, lavičky. Prostě krásný parter. Určitě bych se tam ráda podívala jednou znova a prošla to tam trošku více.

Tak a teď už pár fotek :)










Tak se poznají šílení budoucí architekti, rozpoznávají materiál budov všude, kde to jde.



Takový krásný panáčky tam mají, a mají je dokonce i v klučičím provedení.

//

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)