Hlásím se z Liverpoolu

by - června 21, 2015

Ahoj:)
Tak se vám po pár dnech hlásím, tentokrát už z Liverpoolu. Přiletěla jsem ve čtvrtek v noci, teda spíš už v pátek, letěla sem v noci, tudíž jsem si užila nádhernej výhled na osvětlený města, ale asi poslední půlhodinu mi bylo strašně špatně, takže sem se modlila ať už můžu vylézt ven z letadla :D. Zatím to jde s prací líp než jsem čekala. Z restaurace, kde jsem pracovala minulý rok zjistili, že jsem zpět v Liverpoolu a ozvali se mi, jestli můžu přijít. tak jsem byla v práci už včera a dnes jdu taky, takže mám obrovskou radost. ještě k tomu jdu v úterý na registraci do sushi, kde jsem taky pracovala minulý rok. Pokud to takhle půjde i dál tak by to bylo skvělý.
Zjistila jsem však, že moje oblíbený sušenky zrušili. Proště je v žádném obchodě nemůžu najít, no chápete to??? No mě to docela dost naštvalo. Každopádně můj milovaný fudge cake tady pořád mají, tak se na něj chystáme jít s Jaruškou, u které bydlím.

Fotky z Anglie ještě žádný nemám, protože nejsem zrovna fotící typ :D Ale mám fotky z posledního focení v ČR, takový spíš testovací, něžný a přirozený. Fotil mě Jan Hornik.






//



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)