6.24.2015

Oblíbené a účinné cviky na zadek a stehna 1

Ahoj!
Dnes bych vám chtěla představit moje 4 oblíbené cviky na zadek a stehna. Možná je už budete znát, ale nikdy není na škodu si je připomenout. Nejvíce se mi na nich líbí to, že si je můžete pozměňovat dle vaší nálady a náročnosti.
http://fitnessdojo.org/
www.fitnessdojo.org
www.nejnapad.cz
Jako první je zvedání pánve, s výdechem jdeme nahoru a s nádechem dolů. Nahoře zatneme, jakoby stáhneme zadek k sobě a chvíli vydržíme, tak 1-2s a následně jdeme dolů, kde svaly povolíme. Já si občas cvičení ztížím tím, že mám jednu nohu nataženou ve vzduchu a tím pádem se zvedám jen pomocí jedné nohy.
http://www.runnersworld.co.za/
www.runnersworl.co.za
http://spotmegirl.com/
www.spotmegirl.com
Dalším cvikem jsou výpady. Můžete je provádět na několik způsobů, s činkami, bez činek, výpady dopředu, výpady dozadu, křížem nebo můžete zůstat jednou nohou v předu a druhou vzadu a jen se zvedat. V každém případě je to velmi účinný cvik na stehna.

www.ona-dnes.cz

Tento cvik cvičím také hodně často, protože může mít nespočet variant. Jedním je varianta na obrázku, kdy máte jednu nohu zdviženou a pokrčenou do úhlu 90° a budď ji můžete natahovat, nebo zvedat, či s nataženou nohou dělat kroužky. Další varianty jsou ještě s nohou v pozici jako ta na kterou přenášíte váhu. Můžete ji zvedat do boku či ji natahovat dozadu. 

www.rychlehubnuti,com

Poslední cvikem, který vám dnes chci ukázat jsou squaty, neboli dřepy. Mírně rozkročte nohy a zadkem jděte dolů tak, aby vám kolena nepřesahovaly špičky nohou a váha aby byla na patách. Pod kolenem byste neměli mít méně než 90°. Další variantou jsou nohy úplně rozkročené, i v tomto případě však platí to samé jako u mírně rozkročených nohou.

Snad se vám článek líbil, už brzy chystám článek zaměřený pro změnu na břicho.
 //

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)