Už jen půlka, nebo ještě půlka?

by - července 27, 2015

Ahoj:)
Momentálně je to +- půlka mých prázdnin v Liverpoolu a nevím, jestli mám říct, že mě čeká ještě půlka, nebo už jen půlka. Na jednu stranu je to tady super, jsem úplně zamilovaná do mojí posilovny, ve které trávím velkou část volného času, díky anglické mzdě se nemusím dívat v obchodě na ceny a přemýšlet, jestli si tohle koupím nebo ne, ale na druhou stranu strašně trpím. Miluji léto, slunce, prostě přesně to počasí, co je teď v ČR a tady je přesný opak (kdo by to taky čekal, že), když mám v práci volno tak prší, a když jsem v práci tak buď prší taky, abych celá mokrá trávila den v pár stupních nad nulou, nebo je naopak nádherně a vedro. Dalo by se říct, že je to jak na schvál.
Naštěstí se už brzy poletím na necelý týden ohřát do Itálie. Strašně se těším. Jeden den plánujeme být v Miláně, máte někdo nějaký tip, kam zajít, co určitě nevynechat?




Brzy přidám recept na tuhle čokoládovou dobrotu.
//

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)