Druhých 14 dní

by - srpna 07, 2019


Ačkoliv už uplynul skoro pátý týden mojí "kreativní výzvy", ráda bych shrnula ty předchozí dva. Slíbila jsem, že se polepším s kreslením. Jak se mi to tedy povedlo?

Na co jsem nejvíc pyšná je to, že jsem opravdu hrála na klavír 3x týdně, někdy i 4x, ale ne vždy jsem hrála hodinu. Začala jsem se učit písničku od Coldplay - Scientist a už celkem zvládnu zahrát Let it be od Beatles. Sice to není úplně plynulé a trochu se vždy zaseknu, už se to dá trochu poslouchat a písnička rozpoznat. Než se vrhnu do dalších písniček a než vůbec budu pokračovat ve Scientist (tam mi dělají problém akordy), chci se pořádně naučit celou stupnici C dur obouma rukama naráz. A není to vůbec sranda teda! 


Ve čtení jsem konečně dočetla knížku Zásnuby (J.Courtney Sullivanová), která mapovala 5 různých příběhů z několika desetiletí. Na konci se pár příběhů protlo, ale ne všechny. Teda snad jsem to nepochopila nějak špatně. Celkově byla kniha průměrná, proto ji tady nechci vychvalovat do nebes. Spíš se těším na nějakou knížku, kterou mám na svém knižním seznamu. Nebo mi něco doporučíte vy? Než si rozečtu další knížku, ráda bych dočetla knížku o grafice -  Škola grafického designu. Jsou tak skvělý tipy, které se hodí všem, co nějakým způsobem připravují tiskoviny, tvoří něco kreativního atd. Především jak přemýšlet při vytváření konceptu, jak si správně nastavit věci pro tisk a na co si dávat pozor atd. Takový základ pro všechny kreativce a ne jen grafiky.


No a kreslení? To jsem se opravdu nepolepšila, ale zase jsem vytvořila víc obrázků než minule. Taky jsem zkusila vodové fixy, ale na papíře jsou dost syté a nejsem s tím vůbec spokojená. A poznáte, který architektonický obrázek jsem překreslovala? Nápovědu najdete na mém architektonickém instagramu: @ivush_slo

Pokud se během léta taky snažíte zapracovat na vašich dovednostech nebo prostě jen chcete relaxovat u více knížek, budu moc ráda, když se podělíte o to, jak to jde vám.
A jestli je tady někdo, kdo by se rád něco naučit přes online platformy, určitě koukněte na můj minulý článek: Kde se vzdělávat online sepsala jsem v něm totiž několik tipů na weby s online kurzy, ale taky na skvělé účty na youtube nebo instagramu, které se vyplatí sledovat! 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Jé, hru na klavír jsem vždy obdivovala. :) A blahopřeju k posunu v učení.
    Kniha mi nic neříká. Něco bych ti doporučila, ale dost se bojím, že čtu diametrálně odlišnou četbu. O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta koupelna je náhodou z toho nejlepší, mi přijde... A jako líbí se mi to

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)