Pokojíček

by - srpna 14, 2012

Ahoj!
V těchto dnech se mi konečně dělá můj vysněný pokojíček! Konečně svůj klid, žádný řvaní bráchy(má 4, ten starší už je v poho-14), puštěná televize. Nemůžu se učit, dívat se na film, spát, no prostě nic! Neustále řve, chce mít všude rožlo(nesnáším, když se zbytečně svítí), televize musí hrát do půlnoci dokud neusne, nemůže být ani potichu a já při televizi neusnu. Tak moc se těším. Je pravda, že si ho dělám skoro celý sama( i s přítelem). Vystěhovávali, škrabali malbu, bouchali omítku. Jen soused udělal novou. Teď je konečně vymalováno a tento týden se snad bude dělat podlaha. Jupí! Ještě koupit velkou postel a můžu se stěhovat. Novej stůl a skříň si chci pořídit později.

A protože s penězma nejsme moc dobře, nechci, aby jsme vráželi peníze do něčeho, co si můžu vyrobit sama. Proto si chci udělat tento lustr. Líbí se vám? 

Jestli neseženu ty ubrousky, tak mám ještě v zásobě jeden DIY návod na lustr, ale více se mi líbí tento.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)