Druhý týden

by - července 24, 2014

Ahoj!
V neděli jsem byla v Chestru na trzích, šla jsem se tedy kouknout po městě, do katedrály a hlavně na dostihové závodiště. Město se mi celkem líbilo, je takové menši, ale hodně bohaté na památky.



V pondělí jsem mela registrační pohovor v agentuře,která shání práci a potom jsem mela čas se kouknout po centru Liverpoolu, nejhlavnější však bylo sehnat nějakou trafiku, kde bych si mohla koupit voucher na dobití kreditu, no hledala jsem ji asi 2 hodiny a když jsem ji našla, za boha jsem nemohla přijít na to, jak to dobít, ptala jsem se několika lidí a až asi po hodině jsem na to přišla díky jednomu pánovi. Nedokážete si představit jak jsem byla ráda :D


Včera jsem se byla ptát do další restaurace na práci, ale potřebují někoho jen na pátek a sobotu, což já nemůžu. V utery mam vsak registraci v jedné firmě, kde vyrábí sushi, takže snad budou mít co nejdříve práci.
Jinak si to tady zatím užívám jako takovou dovolenou, máme tu teď krásný počasí, místo matrace už spím na obrovské posteli, takže mi tu nic nechybí.

Mějte se krásně a brzo se ozvu :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář:)