Prvních 14. dní

by - července 19, 2019


Tak je za mnou prvních 14 dní mojí kreativní výzvy. Asi jsem si stanovila fakt velkej cíl, protože se mi podařilo splnit si mé cíle zhruba z poloviny.

Překonala jsem svůj strach z klavíru a začala opravdu zase trénovat. Zatím jsem ve fázi opakování a pilování již dříve naučeného, ale už je čas zas trošku pokročit. Trénovala jsem za uplynulou dobu 4x.

V kreslení jsem asi největší lenoch. Kreslila jsem pouze 5x, což je jen polovina toho, co jsem si představovala. Budu na tom muset více zapracovat a konečně vzít do ruky i nějaké barvičky a ne jen obyčejnou tužku.

Z knížek čtu momentálně Zásnuby, což jsou 4 příběhy, které se střídají, ale neproplétají. Jsem asi v půlce, tak bych knihu ještě nerada hodnotila. Jako další v pořadí je už trochu odbornější a to je kniha o grafice. Tu už mám teda taky rozečtenou, ale dostala jsem se jen na začátek.

No a focení? Tak to jsem nezvládla vůbec. Nejen, že nebyla vůbec nálada cokoliv fotit, ale ani jsem za poslední dobu nezaregistrovala něco tak inspirativního, protože jsem neměla čas ani na nějakou pěknou procházku po Praze natož někde jinde. Slibuji, že to do příště napravím a budu vám lepším vzorem :)




You May Also Like

1 komentářů

  1. Super článek, já si dát cíle ve více věcech, tak asi budu z větší části zklamaná :D Ale zní to jako výzva, zkusím si také nějaké podobné cíle vymyslet a uvidí se, jak to nakonec půjde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)