Naše svatba

by - října 16, 2022


 Je to už rok a pár měsíců, co proběhla naše svatba a my si ještě ani nestihli vyvolat fotky, které bych dolepila a doplnila komentáři v našem svatebním albu. Musím to tedy dohnat alespoň tady. 
Takto nějak vypadal můj svatební moodboard, aneb inspirace.

Rozhodnout se, do jakého stylu celou svatbu chceme mít nebylo moc těžké. Bližší nám je elegantní formálnější styl a tak jsem chtěla svatbu v barvách tmavě modré, pudrově růžové a se zlatými detaily. Přípravy na svatbu neprobíhaly úplně tak podle plánu. Byla jsem na velkou většinu věcí úplně sama a pořád upřednostňovala práci, takže se mi nepodařilo dotáhnout vše tak, jak bych si představovala. I přesto to však byl krásný den, který jsme si užili obklopeni naší rodinou a kamarády. 



V noci před svatbou jsem vůbec nemohla usnout, a když jsem po několika hodinách pokusů o usnutí otevřela facebook, zhrozila sem se.  Naše cukrářka se tam chlubila našim dortem, který ale vypadal úplně jinak, než jsme se domluvili. A to jsem ještě netušila, že nepokazila jen vnějšek, ale popletla i vnitřní část a jako třešničku na dortu i do výslužek dala méně cukroví, než jsme se domluvili - to vše jsem zjistila až v průběhu dne a večera, bohužel. Asi si dovede představit ten pocit bezmoci a zklamání. Obzvlášť mě vytočil její přístup, když jsem jí ráno ve svatební den volala a zatím věděla jen o vnější zkažené podobě dortu. Tvrdila, jak už s tím nic nejde dělat a nesnažila se hledat ani nějaké řešení, jak svoji chybu napravit. Měla na to ještě půl dne. To mi popravdě náš svatební den nenastartovalo moc dobře. 

Na referenční fotce jsem cukrářce zdůrazňovala především ten styl zdobení zlatým papírem...


S obříma kruhama pod očima, a totálním nedostatkem spánku posbíraného ještě ze dvou týdnů před svatbou začalo chystání a přicházela i nervozita ze samotného obřadu. Počasí nám ale vyšlo krásně a kamarádky se ujaly dochystání výzdoby a vítání hostů, což mě aspoň trochu uklidňovalo a moc jim za to děkuji. 


Od obřadu, který jsme měli kolem poledne, to potom utíkalo celkem rychle. Po obědě jsme všichni trávili čas střídavě na terase a uvnitř restaurace. Všichni se bavili a nakonec nebyla potřeba ani žádná řízená zábava ve formě svatebních her.  Hudební doprovod po celé odpoledne a večer nám dělal Radek Bjaloň (www.radekbjalon.cz), kterého můžeme moc doporučit. I ti, co byli k volbě DJ místo živé kapely skeptičtí, tak z něj byli nakonec nadšení.




Závěrem bych ráda potvrdila a všem nastávajícím novomanželům poradila, aby nedali na názory a přání ostatních, ale svatbu si udělali tak, jak ji chtějí opravdu oni. Jen pro ty dva to je den, na který chtějí vzpomínat celý život. Pro všechny ostatní je to jen jednodenní párty. Ať už se jedná o místo, velikost svatby, výzdobu či svatební program, udělejte si to opravdu jen a jen podle toho, jak to chcete vy. 

Já osobně totiž na svatbě lituju jen těch věcí, které jsem změnila nebo udělala jinak pod nátlakem ostatních. Například, že jsem pozvala svého otce a nakonec ho nechala mě vést i k obřadu. 


Náš svatební den nám zaznamenala fotografka Tereza Pščolková (www.terezapscolkova.com)

Svatební focení s mým, už našim Mr Landem, proběhlo až o 2 měsíce později.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Nádherné fotky :) Mrzí mě trable s cukrářkou, ale doufám, že i tak byl dort dobrý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)